בפרק חדש של הפודקאסט שלה "Archetypes" שעסק בפגיעות מיניות ובריאות הנפש, אירחה מייגן מרקל את השחקנית האמריקאית קונסטנס וו ואת כוכבת בוליווד דיפיקה פדוקון וחשפה פרטים על התקופה הקשה שעברה ואיך בעלה הנסיך הארי נרתם לעזרתה ברגעים הנמוכים.  

את השיחה הכנה שערכה עם שתי השחקניות, פתחה הדוכסית באזהרת טריגר: "אם הנושא הבא כבד מדי בשבילכם היום, תעזבו את הפרק, זה בסדר. אני עדיין אהיה פה בשבוע הבא" והמשיכה: "אני חושבת שבנקודה הכי נמוכה שלי, להיות סוף סוף מחוברת למישהי שבעלי מצא לי וקישר בינינו, אתן מבינות? והתקשרתי אליה. היא לא ידעה בכלל שאני אמורה להתקשר והיא היתה באמצע חשבון במכולת, יכולתי לשמוע את צפצופי ה'ביפ ביפ'".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

''הגעתי לנקודה הכי נמוכה שלי''. מייגן מרקל (צילום:  Karwai Tang gettyimages)
''הגעתי לנקודה הכי נמוכה שלי''. מייגן מרקל (צילום: Karwai Tang gettyimages)

הדוכסית הוסיפה כי למרות הקושי החליטה באומץ לב לבקש מהמטפלת הזרה על הקו השני עזרה: "אמרתי לה שאני צריכה עזרה והיא יכלה ממש לשמוע על הקול שלי את המצב הקשה שהייתי שרויה בו".

לבסוף הוסיפה כי רק לאחר השיחה הזו היא הבינה כמה חשוב לבקש לפעמים עזרה: "אני חושבת שזה חשוב עבור כולנו להיות אמיתיים וכנים לגבי מה שאנחנו צריכים ולא לפחד להשלים עם זה שצריך עזרה, פשוט לבקש את זה". 

הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום: REUTERS/Toby Melville)
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום: REUTERS/Toby Melville)

הווידוי החושפני מגיע לאחר תקופה קשה שעברה מרקל מול כל העולם בשנים האחרונות מאז החליטו היא ובעלה להתנתק באופן רשמי ממשפחת המלוכה הבריטית. כזכור, מאז עוד הספיקו השניים להופיע בספיישל מיוחד אצל אופרה ווינפרי שם תקפו את המשפחה והאשימו אותם בגזענות.

מאז, נדמה היה שהרוחות קצת נרגעו אבל אז הגיע מותה של המלכה אליזבת' והשניים שוב עלו לכותרות כשסורבו להגיע לאירועים רשמיים ואף נחשף כי הנסיך הארי גילה על מותה דקות ספורות לפני שאר העולם