הראפר הפרובוקטיבי קניה ווסט עורר את זעם העולם לפני יומיים כשהתבטא כנגד יהודים וקרא להפעיל עליהם את מערכת ההגנה האמריקאית. רבים הגיבו וגינו את דבריו ביניהם איילון מאסק וכוכב "חברים" דיוויד שווימר והראפר אפילו הוזמן למוזיאון השואה בלוס אנג'לס כדי להבין את חומרת אמירותיו. הראפר הורחק מהרשתות החברתיות טוויטר ואינסטגרם והחברות שעובדות איתו כמו "אדידס" והבנק "JP Morgan Chase" התנערו ממנו. 

אלא שנראה שווסט לא מתרגש מהתגובות ונהנה מתשומת הלב התקשורתית. אמש (רביעי) הוא הגיע להקרנת הסרט התיעודי החדש של קנדיס אוונס וכנשאל על הרעש שיצר, ענה: "היי, אם אתה מוציא מישהו החוצה מהעסק שלך, זה אומר שאתה אנטישמי".


"אני שמח שעברתי את הגבול של הרעיון הזה כדי שנוכל לדבר בפתיחות על דברים כמו ביטול על ידי בנק", הוא אמר לצלמים של pagesix לפני שכינה את עצמו "האיש השחור העשיר ביותר בהיסטוריה האמריקאית". ווסט בן ה-45, המשיך לדבר על הבנק "ג'יי.פי מורגן צ'ייס" ספציפית, אך נקטע כאשר משאית עברה במקום. לאחר מכן הוא החליט "לדבר בזמן אחר".

מוקדם יותר היום, אוונס עצמה חשפה כי "ג'יי.פי מורגן צ'ייס" נתן לווסט עד נובמבר למצוא מוסד בנקאי חדש שיחזיק בחברת "Yeezy" בבעלותו שוויה מוערך במיליארדי דולרים. "אמרו לי שלא ניתנה סיבה רשמית, אבל הם שלחו גם את המכתב הזה כדי לאשר שיש לו עד סוף נובמבר למצוא מקום אחר לאימפריית Yeezy", היא צייצה יחד עם תמונה של ההודעה.

View this post on Instagram

A post shared by yefanatics (@yefanatic)