קים קרדשיאן עוברת את אחד השבועות הסוערים ביותר בחייה, ומדובר באישה שכל יום מחדש הוא סערה חדשה ולא צפויה. רק לאחרונה דווח שהיא והאקס המטורלל קניה ווסט הכריזו על גירושים באופן רשמי, אולם בעוד היא עסוקה בדיווחים הבלתי פוסקים על חייה האישיים, מצאה עצמה הכוכבת עמוק בתוך סערת פורנוגרפיית הילדים של בלנסיאגה.

קים כזכור, משמשת בתור הפרזנטורית הלא רשמית של החברה בשנה האחרונה ואפילו צעדה על המסלול בתצוגת האופנה של המותג בשבוע האופנה בפריז. מאז התפוצצה פרשת הקמפיין השנוי במחלוקת, שמרה קרדשיאן על שתיקה יחסית אולם לבסוף נכנעה ושחררה הצהרה די עמומה לגבי עתידה העסקי עם המותג. 

בסטורי שהעלתה לאינסטגרם, כתבה שהיא מזועזעת מהתמונות המטרידות שפורסמו ושהיא חושבת שביטחון הילדים צריך להיות בעדיפות עליונה. עוד כתבה, שהיא בוחנת מחדש את יחסיה עם בלנסיאגה ומחכה לראות באיזה פעולות תנקוט החברה כדי לשקם את התדמית שלה. 

התגובה של קים קרדשיאן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
התגובה של קים קרדשיאן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כעת נחשף שקרדשיאן כלל לא מתכוונת לשקול את עתידה עם החברה והיא ניתקה איתם מגע ברגע שהקמפיין יצא לאוויר.

לפי מקורות בהוליווד, קצת לפני שפורסם הקמפיין הביזארי, שלחו נציגי בלנסיאגה הצעה לשיתוף פעולה בקמפיין חדש לשנת 2023 וקים נענתה בחיוב, אולם מרגע שהחברה עלתה על המוקד, היא חזרה בה והודיעה שהיא בחוץ. בנוסף, מנהלי המותג שלחו לה מספר רב של אאוטפיטים איתם היתה אמורה להגיע לכמה אירועים חשובים בחודשים הקרובים, אבל היא החליטה להחזיר אותם ופנתה כבר למספר מעצבים אחרים במטרה לייצר שיתוף פעולה חדש.

קים ספגה ביקורות רבות על התנהלותה וחוסר לקיחת אחריות מצידה על המותג אותו היא מקדמת, אבל מקורביה דאגו לציין שהיא לא חתומה על חוזה עם מותג העל ושהיא לא מקבלת ממנו תשלום באופן ישיר. אולי כדי למזער נזקים, הם הדגישו גם כי היא לקחה החלטה רשמית לנתק קשר מוחלט מהחברה ולא לעבוד איתם יותר גם בעתיד הרחוק.