הזמרת ליידי גאגא עלתה בשנה שעברה לכותרות לאחר תקרית ירי הזויה בה היו מעורבים הכלבים והדוג ווקר שלה, וכעת נראה כי נעשה עימם צדק. 

ב-21.02.2021, יצא הדוג ווקר של גאגא, ראיין פישר, לעוד סיבוב שגרתי בשכונה עם שלושת כלביה של הכוכבת, אלא שתוך כדי ההליכה הגיחו שלושה אנשים מתוך מכונית והחלו להכות את פישר. השלושה אף חנקו אותו והוא ניסה להילחם חזרה כשאחד מהם הוציא נשק חם וירה בו ארבע פעמים. שניים מהכלבים של גאגא, בולדוגים צרפתיים העונים לשמות גוסטאב וקוג'י נחטפו מהזירה. 

View this post on Instagram

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga)

פישר הובהל לבית החולים כשמצבו אנוש, אולם מאוחר יותר הוא התייצב ויצא מכלל סכנה, ובינתיים הכלבים הושבו לידיה של גאגא לאחר שזו פרסמה פרס על סך חצי מיליון דולר למי שיאתר אותם. כעת מפרסם משרד התובע המחוזי של לוס אנג'לס כי ג'יימס האוורד ג'קסון בן ה-20 שלקח חלק פעיל בשוד נידון ל-21 שנות מאסר במסגרת עסקת טיעון שסגר.

View this post on Instagram

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga)

ג'קסון הוא אחד מתוך חמישה אנשים שהואשמו בתקיפה, שניים מהם הואשמו בסיוע לאחר מעשה, ובחודש אפריל האחרון הוא אף עלה לכותרות לאחר ששוחרר בטעות ממאסר, במה שהוכרז כ"טעות פקידותית". הוא נעצר שוב בחודש אוגוסט וכעת קיבל את גזר דינו. ממשרד התובע המחוזי נמסר: "הסדר הטיעון מטיל על מר ג'קסון דין וחשבון לביצוע מעשה אלים וקר לב ומספק צדק לקורבן שלנו".

View this post on Instagram

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga)