יממה בלבד לפני שסדרת הדוקו הנפיצה שלהם תעלה לאוויר בנטפליקס, הגיעו הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל לטקס פרסי ניו יורק לקבלת פרס נגד גזענות והוסיפו הרבה שמן למדורה הבוערת סביב משפחת המלוכה. 

View this post on Instagram

A post shared by FAN ACCOUNT (@mxghanmarkle)

הזוג שהודיע על פרישה המחיים המלכותיים לפני כשלוש שנים, לא מסתיר את דעותיו על משפחת המלוכה הבריטית ולאחר שהתראיינו אצל אופרה ווינפרי ועוררו סערה עם טענות קשות לגזענות בתוך המשפחה, כעת הם עולים לאוויר עם סדרת דוקו חדשה שהולכת לחשוף על פי פרומואים את הגזענות והתככים בתוך אחת המשפחות הכי מפורסמות בהיסטוריה. 

ביום שלישי, התייצבו השניים על השטיח האדום בטקס פרסי ניו יורק בתור אורחי כבוד, כשהם מקבלים פרס על מאבק נגד גזענות, פרס שמוענק על ידי קרן רוברט פ קנדי ​​לזכויות האדם. מדובר בפרס יוקרתי בו זכו בעבר גם ברק אובמה והילארי קלינטון.

View this post on Instagram

A post shared by FAN ACCOUNT (@mxghanmarkle)

מדורי הבידור לא יכלו להתחמק מהטיימינג בו הזוג מקבל את הפרס, כשמרקל בעצמה לא חסכה בפרטים, ובהקלטה מוקלטת שהעבירה מראש למארגני הטקס, סיפרה לקהל שנכח במקום על התקופה הקשה ביותר בחייה, בזמן בו היתה חברה במשפחת המלוכה ושקלה ברצינות לסיים את חייה. עוד הוסיפה הדוכסית לשעבר שההחלטה לא לשים קץ לחייה לא היתה קלה עבורה. הנסיך הארי לעומת זאת התלוצץ עם הקהל וסיפר שהיה בטוח כי אשתו מוציאה אותו לדייט לילי ובסוף הוא מצא את עצמו באולם מלא ב-1500 אנשים.

סדרת הדוקו "הארי ומייגן", תעלה ביום חמישי לאוויר בנטפליקס ו-TMI בטוחים שאנחנו הולכים לשמוע עוד הרבה על הסודות המלוכלכים.