אם יש משהו אחד שכוכבים הוליוודים אוהבים יותר מכסף (אולי, לא סגורים על זה), זה ככל הנראה מייקאוברים קיצוניים בשביל תפקידי משחק מאתגרים, ואם כלולים בהם שינויים דרסטיים במשקל וגילוח שיער, מדובר בכלל בפסגת כל השאיפות. ככה יוצא שאחת לתקופה, אנחנו זוכים לצפות באנשים שמוכתרים מדי שנה כ"אנשים היפים ביותר בעולם", כשהם נראים ההפך המוחלט מחיי הזוהר והביוטי אליהם הורגלנו. 

והנה עכשיו מתפרסמות להן תמונות מפילות לסתות של לא אחר מאשר רוברט דאוני ג'וניור, במהפך שלקח ל-TMI כמה דקות של שפשוף עיניים כדי להאמין שהוא אמיתי לחלוטין. אחד השחקנים המפורסמים והלוהטים ביותר בעולם שרגיל בדרך כלל לצלם סצנות בחליפות ברזל שריריות בתור איירון מן או כבלש מלא סקס אפיל בתור שרלוק הולמס, נצפה כעת על סט צילומים חדש כשהוא נראה כחוש ועייף.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ג'וניור, כבר הציג לפני מספר חודשים שינוי אחד כשגילח את ראשו, אולם בימים אלה הוא מצטלם לסדרה חדשה של רשת HBO בשם "The Sympathizer" ונצפה על ידי צלמי פפראצי כשהוא מחליף מספר לוקים תמוהים ודרסטיים במיוחד. באחד מהם הוא קירח לחלוטין עם קמטי הבעה, בשני הוא נצפה ללא חולצה וניכר שהשיל משמעותית ממשקל גופו ואילו בתמונה נוספת הוא נראה כשלראשו שיער אדום ודליל במיוחד.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

הסיבה לשינויים התכופים, היא ככל הנראה כי השחקן המוכשר מגלם בסדרה מספר תפקידים, ביניהם קצין CIA, במאי סרט וחבר קונגרס. ג'וניור בן ה-57 נחשב לאחד השחקנים העסוקים ביותר בעולם ו-TMI אוהבים אותו גם עם קרחת וגם עם שיער דליל ובאופן כללי, דבר איתנו רוברט, אנחנו פנויים לגמרי. 

View this post on Instagram

A post shared by ENERGY 106 (@energy106fm)