אם גם אתם חגגתם אתמול את הולנטיינ'ס במסעדה או ארוחת ערב רומנטית עם פרחים ושוקולד והרגשתם שהפעם יצאתם מגדרכם והשקעתם ממש, TMI כאן לאכזב אתכם ולספר לכם שתמיד אפשר יותר. רק תשאלו את ג'ניפר לופז ובן אפלק שהתחדשו במתנה מחייבת במיוחד, שתשאר איתם ככל הנראה לנצח.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

הפאוור קאפל שהתחתן בקיץ האחרון, לאחר מה שהוגדר כקאמבק העשור בעולם הבידור, משדר מאז זוגיות אוהבת ופוטוגנית במיוחד (אולי חוץ מהתקרית הקטנה בה הם נתפסו רבים לעיני המצלמות בטקס פרסי גלובוס הזהב), ולאחרונה אף רכשו השניים על פי שמועות, אחוזה ענקית בלוס אנג'לס הכוללת את כל הפסיליטי'ז ההוליוודיים הידועים - שבעה חדרי שינה, 13 חדרי שירותים, בריכה, בית נפרד לאורחים, ג'קוזי, מטבח חיצוני וחדר משחקים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

כעת הם לוקחים את הנישואים שלהם צעד אחד קדימה ומתחדשים לכבוד יום האהבה בקעקוע משותף. בתמונות שהעלתה לופז לעמוד האינסטגרם שלה, חושפת הכוכבת קעקוע של סימן האינסוף עם חץ והשמות שלה ושל בעלה שממוקם מתחת לצלע שלה. אפלק עשה קעקוע דומה מתחת לבית השחי, של שני חצים עם ראשי התיבות של השניים - J ו-B. את הפוסט סיכמה הזמרת במשפט "התחייבות. יום אהבה שמח אהובי", וצירפה עוד מספר תמונות לוהטות של השניים, כולל תמונות מהסיבוב הראשון שלהם בתחילת שנות ה-2000. ל-TMI כואב בעיניים מרמת הפוטוגניות שהשניים האלה יודעים לייצר בתמונה אחת. 

View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)