אם יש משהו ש-TMI אוהבים יותר מכל, זה לגלות פתאום באמצע החיים שילדי הסלב'ס הכי גדולים בעולם הולכים בעקבות הגנים שהורישו להם הוריהם המפורסמים. כך אנחנו נחשפים בתקופה האחרונה יותר ויותר לבלו אייבי בת ה-11 שכבר הופכת לגרסת המיני מי של אמא ביונסה, או לילדים של דיוויד וויקטוריה בקהאם שממשיכים את המורשת וכובשים לאט לאט את העולם. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אולם לזה אפילו אנחנו לא ציפינו, ולקחו לנו כמה שפשופי עיניים כדי להבין שככל הנראה אנחנו כבר ממש זקנים. תכירו את קוקו ארקט בת ה-18 שמתגוררת בלוס אנג'לס. אם השם הזה לא אומר לכם הרבה, TMI כאן לספר גם שמדובר בילדה שכולה אצולת הוליווד והסנדקית שלה היא לא אחרת מאשר ג'ניפר אניסטון בכבודה ובעצמה. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

אם גדלתם בתחילת שנות ה-2000, אתם כנראה מנחשים לאן זה הולך, אולם במידה ולא, אנחנו נפסיק למתוח אתכם ונספר שמדובר בבת של השחקן דיוויד ארקט וכוכבת "חברים" קורטני קוקס (לנצח מוניקה גלר). ארקט נולדה וגדלה בסוף תקופת הזוהר של אימה ב"חברים", אולם נחשפה למצלמות בתור ילדה קטנה ומתוקה שהתלוותה להוריה לפרימיירות ושטיחים אדומים.

קורטני קוקס וקוקו ארקט, 2015 (צילום:  David Livingston Gettyimages)
קורטני קוקס וקוקו ארקט, 2015 (צילום: David Livingston Gettyimages)

כעת, היא עומדת לחגוג 19 ומטפחת חשבון אינסטגרם עם מאות אלפי עוקבים ונדמה כי היא לגמרי ירשה את הגנים של הוריה ההוליוודים. קוקו לפי דיווחים בהוליווד נמנעת בינתיים מללכת בדרך של הוריה ולנסות להיכנס לעולם הבידור, אולם מדובר דווקא בזמרת לא רעה שחוטאת מדי פעם בסשן ג'ימג'ומים עם אמא קורטני ולנו יש עדיין תקווה שכל מאגר הגנים הזה יקבל את ההכרה הראויה לו יום אחד. 

עם דודה ג'ן. קוקו ארקט (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עם דודה ג'ן. קוקו ארקט (צילום: צילום מסך אינסטגרם)