פלו ריידה היה אחד הראפרים היותר מצליחים בתחילת שנות ה-2000 עם כמות להיטים ושיתופי פעולה מרשימים במיוחד. הראפר המוכשר פרץ לעולם עם הלהיט שלו "low" ומאז שיתף פעולה עם השמות המובילים ביותר בתעשיית המוזיקה העולמית, ביניהם דיויד גואטה עם "where Them Girls At"' וג'ניפר לופז עם "going in". הוא אפילו הופיע בלייב פארק ראשון לציון בשנת 2018 ולקח חלק כמתמודד באירוויזיון מטעם סן מרינו לפני כשנתיים.

כעת חוזר הראפר לכותרות' אולם בנסיבות טרגדיות מאוד. בנו בן ה-6 של הכוכב, זוהר דילארד, נפל מחלון בקומה החמישית של בניין מגורים בניו ג'רזי והתרסק על רצפת בטון. כתוצאה מהנפילה, נמצא דילארד כבר שלושה שבועות במחלקה לטיפול נמרץ כשהוא סובל משברים באגן ובכף הרגל, כרע בכבד, ריאות שקרסו ודימום פנימי. 

אימו של הילד, אלכסיס אדמס הגישה תביעה אזרחית על סך של מיליוני דולרים כנגד החברה שבנתה את הבניין ונגד חברת התקנת החלון ממנו נפל בנה. לטענתה, דילארד סובל מהפרעה נוירולוגית נדירה וכעת בנה היחיד נמצא בסכנת חיים בעקבות רשלנות של הגורמים הרלוונטיים.

מה שמפתיע אולי יותר מכל, זו בכלל העובדה שפלו ריידה עצמו אינו לוקח חלק בתביעה ויתרה מכך, הוא ככל הנראה לא נמצא בכלל בקשר עם אדמס ועם בנו, ולטענתם מקורבים הוא מעולם לא הכיר בו.