לפני שנתיים וחצי, השחקן ברוס וויליס הודיע על פרישה ממשחק, זאת לאחר שאובחן עם אפאזיה, לקות נוירולוגית הפוגעת בכישורי השפה. שנה שעברה דווח כי הוא סובל מדמנציה במצב מתקדם. השחקן, שכיום כבר בן 69, תועד על ידי הדיילי מייל ברחבי לוס אנג׳לס כשהוא נראה במצב פיזי ורעוע, בעוד יושב ברכב.

מצבו הבריאותי של וויליס מעסיקים מעריצים רבים שמנסים לדעת כמה שיותר על מצבו של השחקן האהוב עליהם. בשבוע שעבר השחקנית וגרושתו של וויליס, דמי מור בת ה-61, התראיינה לקראת סרט האימה החדש שלה. בראיון סיפרה כי על אף הפרידה השניים שמרו על קשר חם וחברי עד היום, שכן שהשניים הורים לשלוש בנות משותפות, רומר בת ה-36, סקאוט בת ה-33 וטלולה בת ה-30.

כמו כן, עוד אמרה: ״אני חושבת שהוא, את יודעת, בהתחשב בנסיבות, נמצא במקום יציב", אמרה מור והוסיפה: "אני נוהגת לומר לבנות שלי שצריך לפגוש אותו במקום שבו הוא נמצא עכשיו. לא להיאחז במי שהוא היה או במי שאנחנו רוצות שהוא יהיה, אלא במי שהוא ממש באותו רגע - ובמקום הזה יש הרבה מאוד יופי, אושר, אהבה ומתיקות. כשאני נמצאת בלוס אנג'לס, אני מבקרת אותו בכל שבוע ונוצרת את הזמן של כולנו ביחד".

בשבוע שעבר בתו הבכורה שיתפה על מצבו הבריאותי והרגיעה את המעריצים כשאמרה שהשחקן במצב ״מצוין״. השחקן שפרש נתמך כיום על ידי אמה המינג, אשתו הנוכחית. בספטמבר שנה שעברה, אשתו אמרה כי ״קשה לדעת״ אם וויליס מודע למה שקורה לו.