אנחנו לא בהכרח יודעים אם מדובר באג'נדה אמיתית, או שמא מצבו הנפשי המעורער, אך קניה ווסט החליט בתקופה האחרונה להתבטא באנטישמיות קיצונית. הוא האשים את הראפר פי דידי בשליטה על ידי ​​"אנשים יהודים", גינה את הדת ואנשיה והציג עמדה שלילית, שכבר הספיק לחזור בה ואליה שוב ושוב. אחרי שגם כוכב "חברים" דיוויד שומר קם להגנת העם היהודי, נראה כי גם הכוכבים הגדולים בעולם החליטו להשמיע קול. 

הכוכבים הגדולים בעולם לצד העם היהודי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הכוכבים הגדולים בעולם לצד העם היהודי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

תחילה נתקלנו בתמונה שהעלתה ג'יג'י חדיד בתו של הפרו-פלסטיני המובהק, מוחמד חדיד, בה היה כתוב: "אני תומך בחבריי היהודים ובעם היהודי". אחריה, הרשת החלה להיות מוצפת באותה התמונה, שהופיעה בעמודי הסטורי של הכוכבות הכי גדולות, ביניהן הזמרת בילי אייליש, ג'ניפר אניסטון, ונסה הדג'נס, קייטי פרי, בנות משפחת קרדשיאן-ג'נר - קנדל, קלואי, קיילי וקריס ועוד מפורסמים רבים ברחבי הגלובוס. 

מי שהפתיעה אותנו בעיקר הייתה קים קרדשיאן, גרושתו של ווסט, שהחליטה שלא כמו אחיותיה ושאר הסלבס להעלות את התמונה המדוברת, ובחרה לנסח את מילותיה שלה: "שיח של שנאה הוא אף פעם לא מקובל ולא מתקבל שום תירוץ. אני תומכת בקהילה היהודית וקוראת לכל השנאה והאלימות כלפיהם להיפסק מיד!".

קים קרדשיאן מתייצבת לצד העם היהודי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קים קרדשיאן מתייצבת לצד העם היהודי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)