חודש בדיוק עבר מאז שאחת הדיוות הגדולות בעולם, ביונסה, שחררה אלבום חדש שמלא בשירים שרומזים (טוב, טוענים) על חוסר נאמנותו של בעלה - הראפר ג'יי זי. מה לא נאמר על השירים הצהבהבים מהאלבום שזכה לשם "לימונדה", על כך שקווין בי לא משדרת מסר של אישה חזקה ועל מישהי שכינתה "בקי עם השיער הטוב", ההיא שככל הנראה בילתה עם ג'יי כמה רגעים אינטימיים של ניאוף בזמרת הענקית והעולם מנס לגלות את זהותה האמיתית.


אבל מה עם הראפר? הוא בחר לשמור על זכות השתיקה. גם בגלל שהעובדה שהוא לא מפטפט על העניין מוכרת עוד אלבומים, גם בגלל שלא רצה לפגוע ב"אמנות" של אשתו (שבחרה לא לזרוק אותו בגלל המעשה) וגם בגלל שעלה על דרך תגובה שתגרום לו להרוויח מתדמית הבוגד - לשיר על זה, כמובן. היום (רביעי) זה קרה, כשהוסיף כמה שורות בקולו לרמיקס חדש לשיר של הראפר פאט ג'ו וזימר על מה שכולם רוצים לדעת. נו, השמועות על הבגידה המזעזעת!

בקי לא נצפתה באזור. ג'יי זי עם ביונסה אתמול (צילום: Spalshnews)
בקי לא נצפתה באזור. ג'יי זי עם ביונסה אתמול (צילום: Spalshnews)


ג'יי זי, שנתפס אמש עם ביונסה, אשתו מאז 2008, כשהם יוצאים יד ביד מארוחת ערב בניו יורק ופיזרו חיוכים, שר בראפ שלו בשיר "אתה יודע ש'עשית את זה בגדול', כשהעובדה היא שהנישואים שלך שווים מיליונים...". אז, הוסיף בקולו הענוג "לימונדה הוא משקה פופולרי שתמיד יהיה כזה... החזק תמיד שורד" (בתרגום חופשי כמובן). 

אתם יכולים להחמיץ פנים כמו לימון עסיסי (הא!), אבל השניים האלה יודעים לנצל כל מה שלא קורה בחייהם לטובת עוד כמה מיליונים. נו, ממש כמו הנמסיס ממשפחת קרדשיאן.