בנות, דמיינו לעצמכן שאתן פוגשות את האקס המיתולוגי שלכן, אבל לא לבד - אלא עם האישה החדשה בחייו. עכשיו, דמיינו שלא רק שהוא לא לבד, אלא מבלה עם כוכבת מוכרת, שמסובבת מבטים ברחוב או מופיעה על המסך. קשוח? תגדילו את התחושה פי מיליון ותארו לעצמכן מה עובר על חברתכן לגירל פאוור, טיטי איינאו, כיוון שהאקס שלה ישראל אור מבלה עם לא אחרת מאשר פריס הילטון!

הלם? כי בתחילת הקיץ האחרון איינאו והיהלומן שאיתו בילתה שנה של זוגיות החליטו להיפרד, לפני שניסו קאמבק קצרצר ונפרדו שוב. מאז, הדוגמנית השורדת במיל' והמעושר שמרו על קשרי ידידות, תוך כדי שכל אחד מתקדם בדרכו: לטיטי שעדיין לא מצאה אהבה חדשה נמאס לישון באלכסון, לכן היא החליטה למלא את החלל ומתנחמת בזרועותיו של כלב חדש שאימצה, בעוד שהאקס מתנחם בזרועותיה של בלונדינית לוהטת, שהיא במקרה הסטארית ההוליוודית לבית משפחת הילטון.

כך הם היו. ישראל אור עם טיטי איינאו (צילום אישי)
כך הם היו. ישראל אור עם טיטי איינאו (צילום אישי)

וכך ישראל אור נראה עם פריס הילטון:
 

❤️ חג שמח

A photo posted by ISRAEL OR ישראל אור (@israel.or) on



טיטי מטיילת בארץ, אבל אור המסוקס פגש את הילטון במהלך (עוד) חופשה מפנקת באי הספרדי איביזה - שם הוא מבלה את הימים האחרונים. בתמונות ששיתף מהנופש הלוהט, ניתן להתרשם שייתכן כי הקשר בין היהלומן הישראלי ויורשת המיליונים לבית משפחת הילטון (כן, בעלי רשת בתי המלון ברחבי העולם) הוא קצת יותר מעוד צילום ידידותי במיוחד שהשניים יבלו יחד עוד כמה ימים בשמש. האמנם?

את תגובתו של ישראל אור לא ניתן היה להשיג עד למועד פרסום הידיעה.