עמרי בן נתן צדיק? לא בטוח שכל מי שצפה בעונה שבה השתתף של "האח הגדול" יסכים, אך יוצא הריאליטי והגולש שמצא את אהובתו קסניה טרנטול בין כתלי הבית המצולם ביותר בישראל - לקח אותה לסיור שכלל סליחות, כפרה ותפילה בכותל המערבי, רגע לפני יום הכיפורים.
 
לאחרונה, בן נתן הגולש קיבל איומים על חייו ושלום סביבתו מגורמים אנונימיים ברשת, כך שהגיש תלונה רשמית במשטרה. הדבר הוביל את רשויות החוק לתדרך אותו ולפתוח בחקירה של יחידת הסייבר של משטרת ישראל בנוגע לזהות אלה שמלחיצים את הצ'ארמר ולאתר את הגורם המאיים. חשבתם שזה ימנע ממנו מלצאת מהבית ולדבר עם ההוא מלמעלה, רגע לפני אחד הימים הקודשים בשנה היהודית? הכי לא.


ביום שלפני כניסת יום כיפור, שיתף בן נתן תמונה של השניים שצולמה לצד הכותל ואף כתב על הרצח המצער של השוטר שאירע אתמול (ראשון) – כשבדבריו כלל גם מסר עקיף למי שמאיים על חייו: "לא בחרתי להיות ישראלי, זכיתי בזה!!! וכל מי שקם נגדנו, אלוהים תעשה שנשמתו תישרף בגהינום!!", כתב עמרי בתקיפות, "גם מיליון שונאים לא יורידו לנו את החיוך מהפנים! לזכרו של רס״מ יוסי קירמה זכרונו לברכה, שנרצח בעודו מציל חיי אדם, תנוח על משכבך בשלום. אמן".