לאה גולדברג, גלילה רון-פדר-עמית, תמר בורנשטיין-לזר ו... יהודית באומן? מסתמן כי הנישואים לשימי תבורי רק עושים לאשתו החמישית במספר רק טוב, כך שלמרות שעברה תקופה לא פשוטה שבה נאלצה לעמוד מול כל המשמיצים והמלעיזים, אלה שלא קיבלו בעין יפה את הנישואים לזמיר (בהם ילדי משפחת תבורי שהחליטו להחרים את אביהם ואשתו החדשה), רוחה של באומן לא נשברת והיא עומלת על קריירה חדשה. 

האם היא הולכת בעקבות ילדיה ותפצח בקריירת דוגמנות לבני גיל הזהב או תככב על המסך בתוכנית ריאליטי, או תחלק עצות כסבתא מפורסמת? אז זהו שהכי לא. כפי שכבר קראתם בקיץ האחרון ב-TMI, באומן בת ה-60 בוחרת את אחורי הקלעים ועומלת על רומן חדש פרי עטה, שבעזרת קצת דמיון יכניס אותה לרשמית הסופרות המקומיות.

סיפור של אהבה. שימי תבורי עם יהודית באומן (צילום: אמיר מאירי)
סיפור של אהבה. שימי תבורי עם יהודית באומן (צילום: אמיר מאירי)


כעת לפרטים: מזה כשנתיים שיהודית כותבת ספר תחת הכותרת "זעקת הלב", שבו היא מגוללת את חוויות החיים שיכלה לחוות, אלמלא ההורות במשרה מלאה - זו שמילאה את עיקר זמנה ומנעה ממנה לחיות את "החיים הטובים של היפים ונכונים" בשנותיה הצעירות יותר. 

ברומן, שעליו היא עומלת בעזרתה האדיבה והכוונתה של חברה טובה שעוסקת בתחום הספרות, גברת תבורי החדשה מפרטת על החלומות, השאיפות והיעדים הפוטנציאליים שיכלה לכבוש, אך לצערה נאלצה לוותר עליהם. את הגיגי באומן תקראו ככל הנראה בקרוב מאוד, כיוון שהעבודה על הפרויקט המסקרן שלה מקרבת לסיומה. בזמן לשבוע הספר הבא?

החיים הטובים? באומן ביום מסיבת החתונה שלה
החיים הטובים? באומן ביום מסיבת החתונה שלה