זה נראה כמו זיווג מהאגדות: מצד אחד אנג'לינה ג'ולי, אחת השחקניות היפות בהוליווד ואישה מוכשרת מדוברת, מנגד בראד פיט, צ'ארמר בלונדיני שמושך קהל לקולנוע, כזה שהצליח לכבוש לא מעט לבבות בתעשיית הבידור. יחד, הם תחזקו יותר מעשור משפחה בת שמונה נפשות - שכללה את ששת ילדיהם המאומצים והביולוגיים - רק שאז הגיעה הבשורה שהם מתגרשים. מאז, חקירות של ה-FBI, בתי משפט וטינופת שצצה על כל אחד מהשחקנים מגיעים לכותרות אחת לשבוע ולא נראה שזה לקראת סיום.

בסוף השבוע האחרון נודע כי פיט מבקש משמורת הורות משותפת על ששת ילדיהם: מדוקס (15), פאקס (12), זהארה (11), שיילו (10), ויויאן ונוקס (8), זאת אחרי שבבקשת הגירושים של ג’ולי מחודש ספטמבר, השחקנית ציינה שהיא רוצה שפיט יקבל זכויות ביקור בלבד. עם זאת, הצהובונים בהוליווד מדווחים שאנג'י לא מתכוונת להסכים לדרישה של בעלה בנפרד, לפחות עד ש"יתאפס על החיים שלו מחדש", אלא ממש מוכנה לטנף עליו בבית המשפט רק כדי למנוע את אישור הבקשה.

הכל למען הילדים. בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי והצאצאים (גטי)
הכל למען הילדים. בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי והצאצאים (גטי)

"זה קו שאנג'לינה לא מוכנה לחצות, היא דורשת משמורת פיזית בלעדית. בראד יוכל לבקר את הילדים בתנאים שלה, רק בהשגחה של עוד אדם", מספרים יודעי דבר לאתר TMZ. על פי הדיווח, שני ההורים המפורסמים רוצים לתקן את הנזק שנגרם לחבורה שלהם, בין אם בזמן הוויכוח במטוס שגרם לג'ולי להגיש את בקשת הגירושים ובין אם בחקירות הרשמיות שעברה המשפחה מאז שנודע על התקרית האלימה.

מוכנה לקרב. בראד ואנג'י, כשעוד היו מאושרים (גטי)
מוכנה לקרב. בראד ואנג'י, כשעוד היו מאושרים (גטי)

"אנג'י תאפשר לבראד משמורת משותפת רק אם יתאפס על עצמו ויטפל בדחיפות בבעיית ההתמכרות שלו לחומרים אסורים ובהתקפי הזעם שהוא חווה", מסבירים אנשיה של ג'ולי שטוענים שהיא מוכנה לשלוף ציפורניים מול השופט, "עד אז אלה יהיו קרבות אזרחים עד זוב דם". כרגע ששת הילדים נמצאים עם אמם, שנכון לעכשיו הקפיאה את שלל עיסוקיה לטובת הילדודס. "היא ביטלה את כל הדברים האחרים - עבודה, הכל", גילה למגזין "פיפל" גורם שמעורה בפרטים. "היא נמצאת בבית בכל יום, תומכת בהם, מסייעת להם בשיעורי בית, נמצאת שם כל הזמן. ולא, אין לה צוות גדול של אומנות ומסייעות". 

אגב, הצהובונים אם תהיתם, טוענים שמי שממתינה לסיום סאגת הגירושים של בראד פיט היא לא אחרת מאשר באד גירל ריהאנה, שהתיידדה עם שחקן הקולנוע מאז שהשתתפה במופע שארגנה קרן הצדקה של פיט לפני ארבע שנים. כן, תמשיכו לחלום.

רוצה להיות אבאל'ה? בראד פיט עם הוריו ושלושה מילדיו (גטי)
רוצה להיות אבאל'ה? בראד פיט עם הוריו ושלושה מילדיו (גטי)

משחק מלוכלך. אנג'לינה ג'ולי (גטי)
משחק מלוכלך. אנג'לינה ג'ולי (גטי)