הדייר אנדל קבדהשוב מסתבך והפעם מול חבר הכנסת והמגיש לשעברשרון גל. אחרי שהוא חיזר בצורה מטרידה אחרי מעיין אשכנזי ואף זכה לנזיפה מצד האח הגדול, במקביל נפתח תיק חקירה נגדו במשטרה לאחר שכינה את השוטרים "נאצים" על התנהלותם מול בני העדה האתיופית, אנדל שוב מסתבך והפעם מול הפוליטיקאי בדימוס שרון גל. בזמן שאלאור אזריה קיבל את גזר הדין, התומך שלו גל רב עם אנדל ולא יודע דבר על המתרחש מחוץ לבית הסגור.

 



ויכוח קולני עלה בין אנדל לשרון גל לאחר שטען כי האתיופים הם לא חלק מהעם. בעקבות הדברים האלה הטיח אנדל בגל דברים קשים ופנה לשאר דיירי הבית מה שהוביל לויכוח סוער בין השניים שהתחמם די מהם, בו נאמרו דברים קשים: "את קונה את הבולשיט שלו מעיין? הוא שחקן הוא עובד בטלוויזיה הוא כל היום מוכר אחד את השני, היום הוא מלקק לך מחר הוא ילקק לאורנה ולדן, הוא עובר בין כולם" עוד זרק משפטים לאוויר כמו "אני לא שופט אותך מהגועל שאתה. אתה בן 42 ומדבר כאילו לא עשו לך עדיין בר מצווה, אתה ילד, אתה לא גבר. בכנסת לא ראו איזה בן אדם סמרטוט אתה, אני לא רואה אותך ממטר, אתה בן אדם כזה קטן. אל תדאג אני אזיין אותך עד שתאהב אותי".

שרון גל מנגד ניסה להשחיל מילה מול להט הדברים של אנדל והשיב לו: "הסגנון שלך רדוד, שנים תצטרך לעבוד בשביל להתחיל לדגדג לי את השלווה, אכלתי כמוך מיליונים, אני פה עד הסוף"

אינדל המשיך בדבריו:" אתה פוליטיקאי זול, אתה ליצן, בוא אני אצייר לך אף אדום, אתה קטן כמו דג באקווריום, אתה פתטי, אתה מלקק זה מה שאתה עושה. מה ברחת לשכשוכית הא? בוא נדבר על זה. אתה מפחד שיראו אותך משתין פה הא? אתה פוליטקאי זול." שרון השיב לו: "אני תומך במשטרת ישראל ועדיין אני נגד אלימות של שוטרים, אתה מדבר שטויות ומוציא דיבה" ולסיום סיומת, קבדה הודיע לגל שביום מן הימים הוא עוד יהיה המנקה שלו. למה כל הזמן להסתבך?