שבוע חלף מאז נכנס חבר הכנסת לשעבר, המגיש ותומך החייל אלאור אזריה, שרון גל יחד עם שלושה דיירים חדשים לבית האח הגדול במסגרת הכניסה השנייה והאחרונה של הדיירים לבית המפורסם במדינה. רגע לפני שהריאליטי המצליח עובר לזכיינית של רשת, הבמאי יורם זק מנסה לתת את הכי טוב ולספק אקשן בעונה.

תמיד תומך? שרון גל (צילום: פלאש 90)
תמיד תומך? שרון גל (צילום: פלאש 90)

איש התקשורת והפוליטיקאי בדימוס נכנס לבית הסגור בדיוק בעיתוי בו נקבע גזר דינו של החייל היורה אזריה, שגל כאמור היה זה שהוביל מאבק תמיכה תקשורתי לחייל ולמשפחתו. בראיון שהעניק הבוקר (חמישי) צ'ארלי אזריה, אביו של החייל לאיילה חסון אחרי גזר הדין רמז כי שרון גל עדיין נמצא בקשר עם המשפחה גם כשהוא סגור בתוך בית האח הגדול.


"שרון הוא מלאך מסוג האנשים שעוזרים, זה נקרא אהבת חינם. הוא תומך בנו נפשית בכל שעות היום. שרון היה איתי בקשר תמידי והוא בקשר תמידי איתנו". אז האם הפוליטיקאי בדימוס זוכה ליחס VIP מהאח הגדול ומקבל עדכונים שוטפים מחוץ לבית על גזר דינו של אזריה? והאם כפי שציין צ'ארלי אזריה, הוא נמצא בקשר תמידי עם המשפחה גם כשהוא סגור בתוך בית האח הגדול ואמור להיות מנותק מהעולם החיצון?

משפחת אזריה. (צילום: אבשלום שושני)
משפחת אזריה. (צילום: אבשלום שושני)

למרות שגל נקרא אתמול לחדר האח הגדול במהלך הענקת גזר הדין, מצד הפקת התוכנית טוענים כי הוא לא זוכה ליחס מיוחד ולא נמצא בקשר עם המשפחה כפי שטען צארלי ולא מעודכן בגזר הדין של אזריה בדיוק כמו כל דייר אחר בבית.

לריאיון המלא: