גרושתו של שימי, ואמו של בן אל- אביבה תבורי ממשיכה לככב בכותרות מרעישות, אחרי שפרשה מהתוכנית "הזוג המנצח" כי יחסיה עם ערן ברנע עלו על השרטון, מצאה עצמה בחקירה תחת אזהרה אחרי איומים הדדים שלה ושל בן זוג, הפעם היא מתנוססת בפרשייה חדשה ולא עם האקס הטרי.

אבי פרידמן הגרוש האחרון של תבורי והשלישי, שצעיר ממנה בחמש שנים, תובע אותה על סכומי כסף גדולים ורכוש שלטענתו שייכים לו. פרידמן ותבורי התגרשו לפני שנה וחצי אחרי סאגת נישואים קצרה במיוחד של שנה. כעת תובע פרידמן את תבורי על סכום של 350,000 שקלים פלוס רכוש, היא אגב- טוענת שהסכום עומד על 200 אלף + רכוש.

כבר לא? אביבה תבורי וערן ברנע (צילום:אביב חופי)
כבר לא? אביבה תבורי וערן ברנע (צילום:אביב חופי)


מקור אמין מדווח כי פרידמן דורש מתבורי את המטלטלין שהיו בבעלותו עוד לפני הנישואים שהיא לקחה אותם. עוד מדווח המקור היא פשוט סחטה את פרידמן כמו שעשתה לגברים האחרים בחייה. תבורי פנתה למדינה בבקשה לקבלת סיוע כלכלי מאחר ולטענתה היא מרוששת כלכלית ולא מתפרנסת, כך שהמדינה העניקה לה סיוע וייצוג כלכלי.

ההליך המשפטי מתנהל כבר מספר חודשים בבית הדין הרבני שם התחילו השניים לנהל את ההליך. בשישי האחרון פרסמה ליאורה גולדנברג שטרן כאן ב- TMI ראיון עם שימי תבורי, שטען גם הוא שכל מה שבראש של אביבה תבורי זה כסף, "היא משתמשת וזורקת, חיפשה תמיד גברים עם כסף". מקורב לאביבה תבורי מסר "לא מדובר בתביעת ענק, כל אחד יכול לנקוב באיזה סכום שבא לו ולתבוע". עוד מסר: "אביבה הכירה את אבי פרידמן כשהוא היה מוגבל בחשבון, היא זו שעזרה לו ונתנה לו כתף וחבל שהוא מנסה כעת לרכב על הפרסום שלה להכפיש את שמה בשביל לסגור איתה חשבונות".

עו"ד יוסי ויצמן המייצג את פרדימן מסר: "אכן מתנהל הליך בבית דין רבני בעניינים רכושיים וכספיים והואיל וההליך תלוי ועומד לא נמסור פרטים מההליך עצמו".

אביבה תבורי מסרה בתגובה: "מדובר בתביעה קנטרנית משוללת כל יסוד לגמרי. מרוששת כלכלית? אני מפנה את כולם להאזין לשיר החדש שלי עם ריקו כחלק מהתוכנית להיות זמרת בערוץ 24 דיבורים כמו חול., יום מקסים."

מרוששת כלכלית? (צילום: אור גפן)
מרוששת כלכלית? (צילום: אור גפן)