מרגע כניסתה ל"אח הגדול", עוד משלב תעודת הזהות בכניסה לבית, סיפרה מריה דומרק שהיא עברה ילדות קשה ללא הורים, שאביה נטש אותה כשנולדה ושאמא שלה השקיעה את כל זמנה בקריירה ולא היה לה זמן אליה, מה שהוביל ליחסים קרים ומעורערים עם אמה.

לפני שבועיים נכנסה דומרק לחדר האח הגדול וסיפרה בוכייה כי היא נאלצה ללמוד לנגן על גיטרה בכוחות עצמה כי לא היה כסף ולא היה מי שידאג לה או יגיד לה מילה טובה, עוד הוסיפה וסיפרה שרק בזכות אבא של חברה טובה שלה היא למדה לרכב על אופניים ובל נשכח את השיחה עם רועי קורנבלום בתחילת השבוע, שם סיפרה כי רע לה בבית ו"אדישות" זה שם המשחק במשפחה שלה.

מריה דומרק (צילום: אלעד אדמוני)
מריה דומרק (צילום: אלעד אדמוני)



פוסט ששיתפה בת משפחתה שלה מריה, אחיינית של יעקב, אביה החורג של דומרק ובן הזוג של אמה, מטיל ספק בכל מה שסיפרה דומרק בבית על ילדותה כשכך כתבה: "נראה לי שאחרי תקופה ארוכה של מריה בבית הגיע הזמן לעשות סדר. מריה ישבה לפני כמה ימים בחדר האח הגדול ובכתה על ילדותה וגרמה לאנשים להבין ולהאמין שהיא קצת מסכנה. אז ככה דוד שלי, יעקב הוא בן זוגה של אירה אמא של מריה. קיבלנו את מריה בגיל 8 ולא היה דבר שלא קיבלה, כולל שיעורי גיטרה, לימודים, כסף ועוד דברים שכל ילד חולם עליהם" והמשיכה במילים קשות.


 

A post shared by TMI ⭐️ מעריב (@tmi.il) on


"חבל להשיג אהבת קהל ברחמים עצמיים כי אחרי הכל כולנו עברנו ועוברים כמה דברים בחיים אבל מה שלימדו אותי זה לא לירוק לצלחת ממנה אכלתי או למכור את האנשים שגידלו אותי בשביל כמה קולות. בהמשך לארוחת הערב שהדיירים נהנו מהמטעמים של משפחותיהם גם מריה קיבלה משלוח מכובד של כל המאכלים שהיא אוהבת שנעשו במו ידיו של דוד שלי, אך מריה כנראה לא רצתה להראות שאוהבים אותה ודואגים לה ובחרה באסטרטגיית רחמים עצמיים. אני מאחלת לה הצלחה בזכות עצמה ולא בזכות שקרים ורחמים. אירית האחיינית של יעקב שגידל ועדיין מגדל את מריה".

הפוסט מתוך האינסטגרם
הפוסט מתוך האינסטגרם