את מי תובע כוכב "האח הגדול", רונן פייגנבוים, שעזב את הבית לפני כחודש ימים? האם את אחד הדיירים בבית, או אולי את הפקת האח הגדול? אז זהו שלא, לפחות לא בינתיים, פייגנבוים תובע דווקא עובדת ברשויות. מאמן הכדורגל והכדורגלן בדימוס תובע עובדת בעיריית פתח תקווה בגין לשון הרע ודיבה. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אותה עובדת שידה הייתה קלה על המקלדת, לא אהבה את פייגנבוים בבית "האח הגדול" והוציאה את דיבתו ברשתות החברתיות. ולהלן חלק קטן מהדברים שפרסמה: "אפס שאף אחד לא סופר אותו אין לו כלום בחיים, עלוב נשאר עלוב אפס נשאר אפס, מהמר נשאר מהמר, נוטש משפחה שעסוק רק בעצמו". 

עבר למעשים. רונן פייגנבוים (צילום: אור גפן)
עבר למעשים. רונן פייגנבוים (צילום: אור גפן)

פייגנבוים החליט לא לשתוק ובמכתב התראה לפני תביעה ששיגר עורך דינו של פייגנבויים, שי אליאסי, שמייצג בין היתר מקבץ של ידוענים בביצה ביניהם אייל גולן, נדרש מהעובדת לשלם לפייגנבוים סכום פיצוי בסך של 200,000 שקלים במסגרת פשרה בלבד, בנוסף לדרישה של התנצלות.

תגובת עו״ד שי אליאס: ״האצבע על המקלדת קלה מדי וההכפשה וההסתה שנעשית לצערי על ידי אנשים פרטיים ברשתות החברתיות הינה חמורה מאין כמותה. צרי לי שסירבו להסיר את הפרסום, להתנצל כלפיי מרשי ואנו נפעל בכל האמצעים החוקיים לתקן את הפגיעה בשמו הטוב של מרשי״.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ronen Faygnbaum (@ronen_faygnbaum) on