יש רומנים שנרקמו בבית "האח הגדול" אך נקטעו בגלל הדחה של אחד מהזוגות כמו ליאור דואק ותקווה גדעון, יש רומנים שלא צלחו את הבית אך צולחים את החיים בחוץ כמו של נעם לוי וניר אבישי כהן, ויש רומנים שהצטלמו מאד יפה על המסך אבל לא שורדים את החיים שבחוץ כמו של שירלי סידיק ואדם אליוף.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בלייב שהעלתה אמש (ראשון) סידיק, חשפה בפני העוקבים כי היא ואדם נפרדו. "חיכיתי לו והייתי בבידוד מבודד מכולם כי אמרתי שהוא ייצא בשבת וקבענו שאנחנו רוצים להיפגש מה שלא קרה", חשפה והוסיפה: "דיברנו אתמול בטלפון הוא חייג אליי והחלטנו שכרגע כל אחד בשלו וניתן לזמן לעשות את שלו. ציפיתי למשהו אחר. ציפיתי להיות השנייה אחרי המשפחה שלו בשביל לקבל שיחה".

שירלי סידיק (צילום: אור גפן)
שירלי סידיק (צילום: אור גפן)

עוד סיפרה מאוכזבת: "אני כתבתי לו בלילה שהוא יצא כי היה לי ממש חשוב לדבר איתו והוא ענה לי רק בחמש בבוקר שהוא גמור, ואני מבינה כי זה הלילה הראשון שהוא יצא מהבית וזה משוגע. נתתי לו את הספייס שלו והייתי מאד מבינה, אבל ציפיתי לקבל שיחה למחרת וזה לא קרה. אני לא יודעת מה עובר על הבן אדם. הזמן יעשה את שלו".

כזכור השניים נפרדו עוד בבית "האח הגדול", זמן קצר לאחר שהרומן החל אך לאט לאט חזרו למגע רומנטי והבטיחו זה לזו שיחכו אחד לשנייה. במהלך שהותו של אליוף בבית, סידיק קראה להצביע לו והוא מצידו הביע את געגועיו אליה. נראה שהחיים בחוץ עושים את שלהם. 

אדם אליוף (צילום: אור גפן)
אדם אליוף (צילום: אור גפן)