בצל הסכסוך המתוקשר של אייל גולן ובני פרץ, נקלע כזכור הזמר איתי לוי אחד המיוצגים הגדולים של "ליאם הפקות", בין הפטיש לסדן, ומערכת היחסים של גולן ולוי התערערה. לצד שמועות על פרישתו של לוי "מליאם הפקות" למשרד ייצוג משל עצמו, והכחשות מצידו, עקצה בת זוגו של גולן, דניאל גרינברג את הזמר לפני שבועיים לאחר שהחל לעשות לייב ברשתות החברתיות אחרי שאייל גולן עשה זאת לראשונה וכתבה: "היזהרו מחיקויים".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אך נראה כי למרות המצב הרגיש בין השניים, בחר איתי לוי לברך את אייל גולן לרגל יום הולדתו ה-49 כשהעלה הערב תמונה של השניים וכתב: "זאת תמונה שיכולה להעיד כמה כבוד והערכה יש לי אליך. נכון זה לא פשוט הדרך שאנו עוברים זה לצד זה ברמה האישית והחברית, המשפחתית. אבל במירוץ החיים לא חשבנו שנעמוד אחד ליד השני ונחבק אחד את ההתפתחות של השני. מה שבטוח שאני מחבק את שלך. תזכור תמיד שההצלחה שלך חשובה לי לא פחות מההצלחה של עצמי. מזל טוב זמר הדור".

אייל גולן, איתי לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן, איתי לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הופתענו לראות שגם אלירז שדה בעלה של אילנית לוי והצ'ילבה המיתולוגית של גולן בחר לפרגן לו, לא לרגל יום הולדתו אלא לרגל עליית העונה החדשה של "גולסטאר". שדה העלה תמונה של אייל גולן, מחזה מפתיע וחריג שלא נראה עד כה בחשבון הפרופיל של שדה וכתב: "בקרוב בהוט, הכי מצחיק שיש".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

בקרוב בהוט גולסטאר אולסטאר הכי מצחיק שיש @hot_il @add_ca @yaronlic @eyalgolan1

A post shared by אלירז שדה (@elirazsade) on

גם אשתו הטרייה וההריונית של הזמר המסלסל דניאל גרינברג בירכה את בעלה ברשתות החברתיות כשכתבה: "אהובי שלי, (לידיעת גרינברג, השלי מיותר כי באהובי כבר יש את המילה שלי) האמת שככה לא ציפיתי לחגוג לך את יום הולדתך השני שלנו יחד. אבל כל רגע איתך ולצידך הוא חגיגה גדולה של חום ואהבה. מזל טוב ואת הברכה האמיתית אני אקדיש לך מחר, אוהבת אותך בקטע מוגזם". 

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)