שי ושני במשימה יחד עם יעל ויוסיאל (באדיבות רשת 13)

הרצה למיליון שני אלון עצבנית. כל כך עצבנית שהיא החליטה לשתף את עוקביה בפוסטים בתחושותיה הקשים מצפייה בפרקים ששודרו. צמד הרצים למליון שי ושני שמצאו את עצמם בפרקים האחרונים בעימות עם הזוג יעל ויוסיאל הופתעו לראות בפרקים האחרונים יחד עם כל צופי "המירוץ למליון" כי הזוג יעל ויוסיאל מאשימים אותם בחרם מול עדשות המצלמה.

אלון שלטענתה לא החרימה את יעל ויוסיאל החליטה להגיב בזעם ברשתות החברתיות ותתאזרו בסבלנות כי זה ארוך וייתכן שקצת מתיש וחוזר על עצמו: "אני עצבנית של הלייף, אמאלה, אני בשוק ממה שראיתי עכשיו בפרק. ותבינו שאני בדיוק כמוכם צופה בזה פעם ראשונה אחרי שסיימו לשדר את העונה", כך כתבה שני והוסיפה: "אני לא יודעת למה יעל בוכה, אבל זה בטח לא קשור אלינו, לא אליי ולא לשי".

מצאו אהבה: מה באמת קרה בין התאומות לצמד הבנים מהמירוץ למיליון? - לחצו כאן. 

יעל ויוסיאל, המירוץ למיליון (צילום: אביב חופי)
יעל ויוסיאל, המירוץ למיליון (צילום: אביב חופי)

"לרגע אחד מתחילת המירוץ, אבל לרגע אחד - לא קרה מצב שעשינו חרם או ביקשנו מזוג מסוים לא לדבר עם יעל ויוסיאל. כל הזוגות כולל כולם דיברו עם יעל ויוסיאל, כולם צחקו איתם, כולם דיברו איתם ואף לא לרגע אחד היה איזה משחק שמתיימר להיות כמו שרואים בפרק שאנחנו עושים עליהם איזה קטע חברתי עם הזוגות האחרים. להיפך מי שלא שמו עלינו מתחילת המירוץ ולא זרקו לעברנו מבט וגם לא בוקר טוב בבוקר או לחילופין שום קטן ובסיסי מהיום שיצאנו למירוץ היו יעל ויויסאל וזה לגמרי שלהם ולא שלי. יש אסטרטגיה נכון. אנחנו לא רוצים לקבל עצור ואנחנו לא רוצים ללכת הביתה. אבל והאבל פה גדול. גם כלפי יעל ויוסיאל. גם כשלא דיברו איתנו ולא החליפו איתנו מילה וכן זה כולל גם בזמן ארוחת הבוקר לפני שמזניקים אותנו בזמן שהם דיברו על כל שאר המתמודדים צחקו איתם והיו בגוד וויב כי כיבדו אותם לאורך כל הדרך".

האם הבלוף הגדול של ליאן ואביתר מ"המירוץ למיליון" נחשף? - לחצו כאן. 

שי ושני, המירוץ למיליון (צילום: אביב חופי)
שי ושני, המירוץ למיליון (צילום: אביב חופי)

"מעולם לא ביקשנו מזוג מהמירוץ לא לדבר איתם או חלילה להתעלם מהם או להחרים אותם. לא קרה אפילו מצב שישבנו לדבר עליהם עם זוג אחר או לעשות עליהם מהלך חברתי. לא היה ולא נברא. גם לא היה זמן נתון חיפשנו לישון או לאכול ובטח לא עניין אותי לדבר עם זוגות אחרים על יעל ויוסיאל".

אלון, כדי לחזק את דבריה, אף העלתה תצלום מגוגל של פירוש המושג "חרם חברתי" בכדי להוכיח שהיא לא עשתה חרם על אף מתמודד בתוכנית והוסיפה: "גם אם הייתי צריכה לשחק על מיליוני דולרים לא אני ולא שי היינו לוקחים חלק במשהו שמתחיל במילה נידוי. יש גבול למה שאני מוכנה לספוג. שום כסף שבעולם לא יקנה את הערכים שקיבלנו בבית ולכן לאורך כל הדרך אנחנו יודעים איך שיחקנו ומה עשינו ומודעים לזה שחרם לא היה פה בשום צורה או דרך. אז להבא שמדברים על חרם נא לדייק, לא היה ולא נברא". 

שני אלון, שי גבריאל (צילום: עדי אורני)
שני אלון, שי גבריאל (צילום: עדי אורני)