בר רפאלי, שמרי על עצמך מפני צונאמי - בכל זאת, את הדוגמנית שהכי מרגשת את עם ישראל, אחת הנשים היפות על הגלובוס ומטפחת ברחם את יורשת העצר שלך - אבוי לגלים הסוערים שיעזו לסכן אותך. אה, רגע, הגלים לא מתחזקים בים התיכון, זו פשוט עבודת ריטוש וליטוש תמונה מוזרה מאוד שפרסמת באינסטגרם!

אז זהו, שבמהלך ימי החג בר רפאלי והבסטי שלה, אשת האופנה המהפנטת עדי רונן (שהיא גם אשתו של הדוגמן יואב ראובני), מצאו כמה שעות של נחת לבילוי בנות הריוניות (הן הכי מתואמות), כשהעבירו כמה שעות בהשוואת הפיגורה המתעגלת בביקיני - בחוף ים מבודד. כמיטב המסורת, החברות אמיצה פלוס בייבי בבטן תועדה ופורסמה ברשת, כולל אפקט מוזר שנגרם מתיקון פוטושופ שעיוות את צורתו של הים. אפילו ביונסה המרטשת התמידה המומה, הכי הוליווד מצדה של הטופ מודל.

 

When you grow up together and then you literally grow together !

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on


 
רגע אחרי שעדיקה פרסמה את התמונה המעובדת, גם רפאלי השוויצה בקימורים שלה ושל חברתה הטובה. עד שמעריצים דקדקנים, הרסו את ירחי הלידה המתוקים, כשעלו על כך שמצד ימין של התמונה ניתן לראות בבירור תקלת ריטוש, עם הים שמתעקם והגלים שמתבלבלים. מה שאומר שהתמונה עברה פוטושופ אגרסיבי עד כדי כך, שנרדמה שהתמונה צולמה בשיאו של צונאמי. לא הספיקה לך שערוריית ביקיני אחת?

אז לא חדש שהטופ מודל מעלה תמונות מקצועיות, מתוך קמפיינים ומועדות פרסומיות שעברו ריטוש - אבל למה צריך לעוות את המציאות כשאת וחברתך לוהטות יותר משאר בני התמונה גם במהלך ההריון? את מי מחקת מאחור, דולפין שנסחף לים או חצי חיוך של עדי עזרא שהתלווה לבילוי אך לא התאים לקונספט של התמונה? הפתרונות לרפאלי, שלא ניתן היה להשיג את תגובתה עד למועד פרסום הידיעה.
 
בר רפאלי, גם כאן עיבדת את זה?

 

Caught in action

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on



 

The best example for how NOT to picture a pregnant lady !

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on



 

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on