מערכת היחסים המורכבת של השדרן אליקו וזוגתו הצעירה לירז ארז מושכת הרבה תשומת לב בתקופה האחרונה. הקשר שהתחיל רק לפני שנה הצליח לסחוף את עם ישראל אחריו ואנחנו כאן כדי לעשות סדר במה שאתם צריכים לדעת. כאמור, השניים הכירו לפני כשנה ועל ההיכרות אליקו אמר: ״בחורה מיוחדת במינה שגרמה לי לפתוח את הלב שהיה סגור שלוש שנים מאוהבים בטירוף. מפגש של נשמות שהתאהבו מעולמות שונים לחלוטין״. עם זאת, באותה העת, הזוג שיקר לגביי הגיל של לירז וטען שהיא בת 20, כשהייתה בת 18 בלבד.

אליקו, לירז ארז (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)
אליקו, לירז ארז (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)

כזכור, אליקו היה נשוי במשך 16 שנים למיטל ולהם שני ילדים, כאשר הבכור התגייס לא מזמן. מערכת היחסים החדשה של אליקו עם זוגתו הצעירה לא הייתה אמורה לעורר כל כך הרבה רעש, כי כבר ראינו לא מעט זוגות עם הפרשי גילים גדולים. אממה, זה לא הסתיים שם. שלושה חודשים אחרי חשיפת הקשר אליקו הציע נישואין ללירז ולא הרבה אחר כך התגלה כי לירז בהריון מתקדם בחודש שישי. הזוג הנרגש שיתף תמונות הריון ראשונות וגרם לנו להרים גבה. אבל גם כאן אין אנחנו יכולים לשפוט שני אנשים בגירים שהחליטו לאחד את אהבתם ולהביא ילד לעולם.

ההד התקשורתי הגיע כשהשניים החלו לפרסם סרטונים שמראים על אהבתם האינסופית ברשתות החברתיות, חלקם היו דביקים במיוחד, חלקם מראים את שגרת הטיפוח המשותפת שלהם, כאשר גם אליקו מטפח את ציפורניו ואת השיער שלו. באחד מהם השניים חשפו כיצד הכירו לראשונה, כאשר לירז לא הצליחה לחנות את הרכב שלה, אליקו שהיה במקום נלחץ לעזרתה ומשם כל השאר היסטוריה. בסרטון נוסף השדרן מסביר כי מהיום הראשון הגיל לא היה רלוונטי, אלא העיקר הוא מהות הקשר שלהם שמלא באהבה. 

אליקו, לירז ארז (צילום: צילום פרטי)
אליקו, לירז ארז (צילום: צילום פרטי)

הסרטונים של השניים היו ללא ספק בידור איכותי למי שנהנה מלעקוב אחרי הזוגיות שלהם, אך הביקורות האמיתיות כלפיי הזוג ברגע שהם הודיעו שישדרו את הלידה בלייב. אחרי ההכרזה הזו, הרשת געשה סביב ההצהרה המשונה והטוקבקיסטים לא יכלו שלא לגחך על טיב הקשר של הזוג. הזוג עמד בהבטחה ואכן שידר את הלידה בלייב. רגע לפני השידור של הלידה, אליקו עשה פן לזוגתו וגרם לנו להבין קצת יותר את הבחירה של לירז. שידור הלידה בלייב עבר בהצלחה ועקבו אחריו לא מעט אנשים. זה היה הרגע בו השניים הפכו לסנסציה אמיתית. 

עד כה הכל טוב ויפה ומערכת היחסים הזאת נשמעת לנו אולי קצת תמוהה, אבל בהחלט צבועה בצבעי אהבה ו״דל בדל״ כפי שהשניים אוהבים להגיד. מכאן הכל מתחיל להדרדר. לאחר אירוע הברית מילה, לירז החליטה לעזוב את דירתם המשותפת ולעבור לבית אמה בתל אביב. השניים הודיעו על ביטול החתונה ופנו לייעוץ משפטי כדי להבין מה עושים הלאה עם התינוק שזה עתה נולד. משם הסכסוך הפך להיות מתוקשר ברשתות החברתיות, השניים הורידו עוקב אחרד מהשני באינסטגרם.

אליקו, לירז ארז (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
אליקו, לירז ארז (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

על פי הדיווחים בזמנו, אליקו לא נפגש עם בנו במשך כמעט שבועיים, ארז לא הסכימה למפגש מאחר והיא לא רצתה להוציא את התינוק מהבית לפני שיעברו 40 יום. בסטורי הסברה שהעלתה כתבה ארז: ״הזמנתי את אלי לבוא לבית שלי. תינוק בן שבועיים יונק לא מטיילים איתו בחוץ. מוזמן תמיד לביתי, הוא סירב לבוא. כנראה שהפרסום העצמי שלו חשוב לו יותר מטובת התינוק שלנו״. לא הרבה אחר כך לירז סגרה את חשבון האינסטגרם שלה. 

הדרמה המשיכה גם בשבועות שאחרי, אבל דעכה סביב החג ואת ערב פסח הזוג העביר ביחד. עם כמה שהיינו רוצים שזה יהיה הסוף, מסתבר שיש המשך. לירז פרסמה סטורי חשוף בו היא מסבירה שמעולם לא היה משבר בינה לבין אליקו ומדובר בנזק שנגרם על ידי אמא שלה. כך ארז כתבה: ״אני ואלי מעולם לא עברנו שום משבר ביני לבינו. כל מי שקרוב אלינו יודע את האמת. אמא שלי עשתה מספיק נזק, שתנוח ושתיתן לי לשקם את הבית שהרסה״.

לירז לא הייתה היחידה, כי גם אליקו גיבה אותה בסטורי משלו: "איזו אמא מקללת את הבת שלה לפני הברית! איזו אמא באה בלילה של הברית לדפוק ולצרוח מחוץ לדלת בעודנו מטפלים בחתך של הברית. רק אמא לא מאוזנת, שיצאה משליטה והיא מתעללת בבת שלה לא מהיום!!!!״. רק השבוע אליקו פרסם עוד סטורי עוקצני נגד ההורים של לירז וכתב: ״ג'ון נסיך שלי, מבטיח לך שמשפחת כהן תמיד תאהב אותך ותעניק לך חום ואהבה לאורך כל חייך. המתנה האמיתית של החיים, היא לא שעונים תיקים או טיסות. זכית באבא ואמא עם טונות של רגש, נסיך קטן ג'ון", כתב אליקו ברשתות החברתיות. עד כה הסיפור נכון לעכשיו. אנחנו מחכים לראות את ההתפתחויות, כי יש לנו הרגשה שיגיע ההמשך.  

אליקו כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אליקו כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)