על רקע התכתשויות שלו עם אנג'לינה ג'ולי וילדים שמורידים את שם משפחתו מהשם שלהם בעקבות טענות על התעללות, בראד פיט נראה שמח מתמיד עם זוגתו אינס דה רמון ביום ראשון האחרון באירוע של פורמולה 1. 

במהלך האירוע שנערך באנגליה, השניים נצפו מחזיקים ידיים בעודם מחויכים ומפלסים את דרכם בין ההמון. זוכה האוסקר הוליך בידו את מעצבת התכשיטים, איתה הוא יוצא בשנתיים האחרונות.

View this post on Instagram

A post shared by Gala (@galafr)

פיט בן ה-60 היה לבוש בטישרט לבנה, מעליה ז'קט צהוב בהיר ומכנסיים תואמים ועל ראשו ניצב כובע טמבל בהיר עם הדפס. לצידו דה רמון בת ה-43 הייתה לבושה בשמלה קצרה בצבע כחול בייבי שחשפה את העובדה שהיא לא לובשת כלום מתחת.

ההופעה הנדירה של הזוג במרוץ הגיעה יומיים אחרי שפורמולה 1 וחברת ההפקה Apple Original Films הכריזו על סרט חדש שיצא בכיכובו של פיט, שנקרא "F1". השחקן יגלם את סוני הייז, דמות בדיונית של נהג מרוצים שנאלץ לפרוש לאחר שנקלע לתאונה קשה בשנות ה-90. הסרט עתיד לצאת לבתי הקולנוע ביוני 2025.

הרומן של פיט ודה רמון התגלה לראשונה בנובמבר 2022, כשהשניים השתתפו בהופעה בלוס אנג'לס יחד, אך על פי הדיווחים הזוג קיים קשר בהיחבא כמה חודשים עד אז. מאז השניים נמצאים בקשר די רציני ובפברואר האחרון דה רמון עברה להתגורר עם פיט. 

נציין גם כי כוכב הקולנוע היה נשוי בעבר לאנג'לינה ג'ולי, איתה הוא חולק שישה ילדים: מדוקס בן ה-22, פאקס בן ה-20, זהרה בת ה-19, שילה בת ה-18, והתאומים נוקס וויויאן בני ה-15. פיט וג'ולי נפרדו בספטמבר 2016, אך טרם השלימו את הליך הגירושים שלא נגמר. דה רמון, מצידה, הייתה נשואה לכוכב "יומני הערפד", פול ווסלי, מפברואר 2019 עד מרץ 2024.