על פי הטענות של הקרובים אליה, הזמרת בריטני ספירס נמצאת בסכנה הולכת וגוברת לפגוע בעצמה או באחרים. הדרך היחידה שהזמרת תוכל לשרוד לתקופת זמן ארוכה היא לחזור לאחריותו של אדם אחר. מה קרה בימים האחרונים שהנושא צף שוב? 

מקורות מקורבים לספירס, סיפרו למערכת TMZ כי בריאותה הנפשית של הזמרת נמצאת במערבולת לא יציבה מאז סיום המשמורת של אביה. המקורות מספרים כי ספירס אינה נוטלת את התרופות המייצבות שלה והיא שותה ללא הרף אלכוהול ומשתמשת בסמים שונים שעלולים להוות סיכון משמעותי לחייה, בייחוד לאור העובדה שיש לה בעיות שימוש בסמים ששלחו אותה בעבר לגמילה מספר פעמים. 

בריטני ספירס (צילום: רויטרס)
בריטני ספירס (צילום: רויטרס)

נאמר, כי לספירס יש שינויים קיצוניים במצב הרוח ולעיתים קרובות היא נכנסת להתקפי זעם שמסתיימים באלימות פיזית וכי לא ניתן לתקשר איתה או לנהל איתה שיחה רציונלית. מה שעוד יותר בעייתי הוא החבר הנוכחי שלה, פול סוליז. סוליז הוא עבריין שמנהל את משק הבית שלה ואת חייה.

רק מוקדם יותר החודש, ספירס וסוליז נקלעו לריב פיזי אחרי לילה של שתייה במלון שאטו מרמונט ב-Sunset Strip, שם היא סיימה בסופו של דבר חצי עירומה במסדרון, צורחת על אנשים. אמבולנס הוזעק לאחר שבריטני נפצעה ונקעה את הקרסול. הם גם נקלעו לריב בחדר מלון בווגאס שגרם לכל כך הרבה נזק פיזי, שבריטני שילמה למלון אלפי דולרים עבור תיקונים.

הקרובים לספירס כולם אומרים כי זו הייתה טעות ענקית לסיים את המשמורת של אביה עליה. למרות שהם מוסיפים שאביה, ג'יימי ספירס, כבר לא היה האדם הנכון לנהל את התוכנית, בעיקר בגלל שהיא לא חיבבה אותו באופן עז.

בריטני ספירס (צילום:  Kevin Winter/Getty images)
בריטני ספירס (צילום: Kevin Winter/Getty images)

יצוין כי לאחר יותר משנתיים של האשמות נגד ג'יימי בגין מעשים פיננסיים שונים לכאורה בהם ״עשק״ את בתו, בריטני ואביה הגיעו להסכמה. בהסדר בריטני לא קיבלה כסף מאביה ובסופו של דבר שילמה לעורכי הדין שלה ושל אביה מיליונים בגין שכר טרחה. בקיצור, המאבק המשפטי שלה היה תקלה, ואנשים סביבה חוששים שהחשבונות המשפטיים וההוצאות הפרועות של הזמרת מכניסות אותה ליותר ויותר בעיות.

הקרובים לספירס מאמינים כי סיום ההשגחה עליה נעשה באופן לא נכון, מאחר והשופט שסיים את האפוטרופסות אפילו לא הורה על הערכה רפואית או פסיכיאטרית לזמרת. עוד הקרובים מספרים, כי הם רוצים להפיץ את הסיפורים שבריטני חווה כי הם מאמינים שברגע שהאנשים יבינו את הסיבה להשגחה, יהיה אולי לשופט את האומץ לעמוד בלחץ הציבורי על מנת להעניק לה משמורת משפטית חדשה. אם הדברים ימשיכו כפי שהם, ספירס נמצאת בסכנה חמורה.   

בריטני ספירס (צילום: Getty images)
בריטני ספירס (צילום: Getty images)