שימי ויהודית מתחתנים
קול ששון וקל שמחה, קול ערב של החתן שימי תבורי וקול ענוג של הכלה יהודית באומן. מסיבת החתונה של אחד הזוגות המסקרנים ביותר בעולם הבידור המקומי בתקופה האחרונה, נערכה אמש (שני) במסעדה במרכז תל אביב ועברה בשלום - פלוס שלל אורחים, צלמים ומאבטחים, מינוס ניסיונות לתקוף את בני הזוג שחששו לשלומם.
 עד כאן הכל טוב ויפה, כולל הופעות של שימי עבור אהובתו, אוכל ואלכוהול, אבל כצפוי כמעט אף אחד מבני משפחתו של תבורי - אבא לשבעה ילדים - לא פקדו את החגיגה המדוברת. למרות הקריאה של בני הזוג לשלום בית ופסק זמן מהקרע המתוקשר שנוצר במשפחה לטובת קצת פאן רומנטי, מרבית ילדיו של הזמיר בחרו שלא להגיע להילולה. היכן הם היו? מזל שמערכת TMI בדקה עבורכם.

חתן וכלה, הילולה. שימי תבורי ויהודית באומן (צילום: מאור איבגי)
חתן וכלה, הילולה. שימי תבורי ויהודית באומן (צילום: מאור איבגי)

מצדה של הכלה, באיוונט נכחו בנותיה קארין (שעל פי דיווחים סותרים של בני הזוג, גם היא בתו של תבורי כתוצאה מרומן נושן של השניים) ונטלי באומן. גם בתו של הזמר מהאקסית אביבה תבורי, בת אל תבורי, הגיעה לכבד את אביה יחד עם ארוסה - כי בכל זאת, היא אולי "רגישה" לאבאל'ה האוהב, אבל גם תינשא בקרוב וזקוקה להנחות סלב יח"צנית לאירוע הפרטי שלה, באדיבות אביה המדובר.
בת אל תבורי וארוסה נוכחים (יח"צ)
בת אל תבורי וארוסה נוכחים (יח"צ)


אבל איפה כל שאר התבורי'ז? הם היו עסוקים מאוד. אז ככה, בנו הבכור אלירן תבורי, בילה ערב אינטימי עם חברתו. אריאל תבורי מצא תירוץ טוב להיעדר מהאירוע, כי שהה בחו"ל באותו זמן שבו אביו חגג. דניאל תבורי בכלל העדיף את הספה בבית על האירוע ההמוני וניזון מתמונות של אבא ואשתו החדשה באתר TMI.
הצמד אוראל ואלעד תבורי, עבדו בדיוק באותם רגעים על שיר חדש משותף באולפן ההקלטות, שסביר להניח שלא עסק בהילולה שאותה החמיצו. מה עם בן אל תבורי, הצאצא המפורסם ביותר של שימי, שממש לא התכוון להראות את זיו פניו בחגיגה? אורון חלפון, הסוכן של הילד, סירב להגיב בעניין. את תגובת שאר ילדיו של תבורי לא ניתן היה להשיג עד למועד פרסום הכתבה.

לא מסר תגובה. שימי עם בן אל תבורי (יח"צ)
לא מסר תגובה. שימי עם בן אל תבורי (יח"צ)

ומה היה לאבא שימי לומר על ההברזה? רותם ללוש, מסר בשם תבורי ובאומן: "שניהם מאוד אוהבים את הילדים שלהם, אין ספק שהמצב שנוצר קשה עבורם ואף קשה יותר כאשר חלק מהילדים לא נכחו באירוע החתונה. אנחנו מקווים שהמשבר יעבור  והכל יבוא על מקומו בשלום".

חיוכים מרוגשים. שימי תבורי ויהודית באומן חוגגים
חיוכים מרוגשים. שימי תבורי ויהודית באומן חוגגים