- אין כמו סיפורים על אחדות העם בימים אלו. יו"ר מפלגת העבודה הפורשת, ח"כ מרב מיכאלי, הגיעה למספרת דניאל ביהודה המכבי בת"א לפני כשבועיים עם בנה, שם הוא הסתפר גם בפעמים הקודמות, וגילתה שהספר החל לחבוש כיפה ולגדל זקן. לדברי נוכחים במקום היא שאלה, ״משהו השתנה, מה קרה?״. אז מעצב השיער, דניאל, ענה לה: ״החלטתי שמאז 7 באוקטובר אני שומר, ולא רק בשבת״. עם או בלי קשר, מיכאלי עזבה את המספרה כעבור זמן מה ומאז לא חזרה.

מנותק? אהוד ברק התראיין על דירוג האשראי עם שעון ששווה מיליוני דולרים
מאיימת בתביעה: המפיק שיצא נגד שינוי דעותיה של חני נחמיאס, הצליח להוציא אותה משלוותה

דניאל?
"זה באמת לא היה במקום".

מה היא אמרה לך?
"אני לא רוצה להיכנס לזה״.

אתה בטוח שהיא הפסיקה להיות קליינטית בגלל שנהיית דתי? 
"אמרתי לה שהתחלתי לחבוש כיפה ונראה לי שהיא לא אהבה את הרעיון. אמרתי לה שאנחנו יהודים וצריך להתחזק בעקבות מה שקרה ב־7 באוקטובר. נראה לי שהיא קצת התבאסה עליי, אבל למען ההגינות אני חייב לציין שגם הילד התחיל לבכות כי הוא לא רצה להסתפר והיא התנהגה ממש יפה והציעה לשלם בכל זאת כי קבעה תור. אבל לא לקחתי תשלום״.

ממרב מיכאלי לא התקבלה תגובה.

מרב מיכאלי (צילום: רמי זרגנר)
מרב מיכאלי (צילום: רמי זרגנר)

- גיא שיקר, שהשתתף ב״הישרדות״ והתפרסם בעקבות הראיון שהעניק לרביב דרוקר ב"המקור", שבו חשף קשר של גרושתו עם ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, נפרד מלירון, שהייתה בת זוגו למשך מספר חודשים.

שיקר, יש מישהי על הכוונת?
״לא, אני רווק עכשיו״.

מה עם יוסי כהן? לפי חלק מהסקרים הוא עשוי להיות ראש הממשלה הבא.
״אני לא מעוניין לדבר על זה״.

גיא שיקר (צילום: שלומי אלדו, ויז׳ואל ארט)
גיא שיקר (צילום: שלומי אלדו, ויז׳ואל ארט)

- השחקן והשדר אלכס אנסקי חוזר לראשונה לבמות לקראת סוף החודש לאחר מות אשתו, חמוטל ז"ל, ביוני האחרון. אנסקי יעלה במופע ספרות בצוותא עם יצירותיו של הסופר המיתולוגי ש. אנ־סקי (שלמה זיינביל רפופורט), שחיבר בין השאר את הספר "הדיבוק". ולא, אין קשר משפחתי לאנסקי עצמו.

מאיר עוזיאל, עורך ומנחה האירוע, זה אייטם גם לטור שלך?
"למרות ש'הדיבוק' זו אולי היצירה התיאטרונית היהודית המפורסמת ביותר, לא מכירים את היצירות האחרות של אנ־סקי ואת דמותו, ואת זה נעלה במופע".

אלכס אנסקי (צילום: אלכס ליבק)
אלכס אנסקי (צילום: אלכס ליבק)

- יזמית ומנטורית האופנה והלייף סטייל קרין לאופר דיין העתיקה את הסטודיו KARINA מכפר אז״ר למתחם ה־MINDSPACE בקריית אונו. באו להרים כוסית: אורית בן אדרת, קארן אוברזון, תמר קרוון, שירז טל ועוד. בתרבותי: הרצאה מרתקת של הצלמת המוערכת אבישג שאר־ישוב, שדיברה על "פרויקט השורדים" מהמלחמה שפורסם ב"ניו יורק טיימס".

אבישג שאר ישוב וקרין לאופר דיין בהשקת KARINA החדשה בקריית אונו (צילום: יח''צ)
אבישג שאר ישוב וקרין לאופר דיין בהשקת KARINA החדשה בקריית אונו (צילום: יח''צ)