גם במעמד של נסיכה מלכותית הכל יכול להשתבש. בית המלוכה ובפרט קייט מידלטון עוברים אירועים לא פשוטים לאחרונה. מחלת הסרטן שמידלטון חשפה שהיא חולה בה יחד עם חשיפת מחלתו של המלך צ'ארלס גרמו בממלכה באנגליה לרעידת אדמה. המקרים הרפואיים הלא פשוטים הללו מפעילים הרבה לחץ על היורש העתידי והבן הבכור שנמצא בבית המלוכה, הנסיך וויליאם. 

קייט מידלטון בסרטון חשיפה על הסרטן (צילום: צילום מסך)
קייט מידלטון בסרטון חשיפה על הסרטן (צילום: צילום מסך)

הסיבה שנטל האחריות כולו מוטל בעיקר על ויליאם היא הסיבה הפשוטה שהנסיך הארי עזב לקליפורניה יחד עם אשתו, מייגן מרקל. הארי ויתר על זכויותיו וחובותיו כנסיך ולאחרונה גם נשללה ממנו האזרחות הבריטית. בין הדרמות הגדולות של המשפחה, יש גם דרמות קטנות שפשוט גורמות לבית המלוכה להיראות לא טוב, מילולית.

הנסיכים הארי ווויליאים עם נשותיהם קייט מידלטון ומייגן מרקל  (צילום: WPA Pool.GettyImages)
הנסיכים הארי ווויליאים עם נשותיהם קייט מידלטון ומייגן מרקל (צילום: WPA Pool.GettyImages)

את חוסר הטעם אפשר לפגוש בדיוקן של המלך צ'ארלס שנחשף לאחרונה. דיוקן על רקע אדום, שמזכיר קצת שדים מהגיהנום. גם כאן הנסיכה יכולה להזדהות עם סב ילדיה, כי גם לנסיכה מווילס עושים פאדיחות כשמנסים לצייר אותה.

השבוע (רביעי) נחשף דיוקן חדש של מידלטון שעורר תגובה מאוד זועמת מצד מעריצי המלוכה. היצירה השנויה במחלוקת, צוירה על ידי האמנית הבריטית-זמביאנית חנה עוזור (Hannah Uzor) והוצגה על השער של המגזין "טאטלר" יולי 2024. הדיוקן של קייט הוא חלק מסדרת דיוקנאות של משפחת המלוכה.

קייט מידלטון (צילום: chris jackson gettyimages)
קייט מידלטון (צילום: chris jackson gettyimages)

בדיוקן, הנסיכה מוצגת על רקע תכלת לובשת שמלה לבנה ומאחוריה גלימה בצבע שמנת. על הזרוע הימנית שלה מונחת סרט עיטור בצבע כחול. עוזור ציירה את הלבוש של מידלטון שלבשה לסעודה ממלכתית בנובמבר 2022, הסעודה הראשונה תחת שלטונו של המלך צ'ארלס, כך שיש כאן גם זיקה היסטורית. עושה חסד או עושה עוול? תחליטו בעצמכם.