פסח הגיע ואנחנו כאן כמידי שנה להרים את מנהגי החג ולחבר אותם לביצה המקומית. כנגד 4 בנים דיברה התורה וכנגד 4 סלבס דיברה הביצה - חכם, תם, רשע וזה שאינו יודע לשאול את הגיל שלה. מי הכוכבים שזכו בתפקידים? 

חכם - עידן עמדי
עידן עמדי הוא הבחור שיצא חכם בכל צעד שעשה השנה. הוא היה חכם כשיצא להילחם בעזה במילואים, נפצע באופן קשה והגיע לבית החולים. עמדי היה חכם כשכינס מסיבת עיתונאים בסוף האשפוז שלו והודה לכל האנשים סביבו והצליח לגרום לכולנו להרגיש מאוחדים. הזמר לא נח לרגע ואף כשהוצע לו להדליק משואה, הוא סירב בצניעות. בכל צעד שעמדי עושה הוא מזכיר לנו כמה הוא צנוע, מחושב ויודע את הלך הרוח במדינה הזאת. גם כשהעלה פוסט לכבוד ציון יום הולדת ה-36 כך כתב: ״נופלת לי איזושהי הבנה על הנס שקרה לי אבל בכנות לא חושב שאי פעם אתפוס את זה. ככה זה ניסים, צריך לקבל אותם ובעיקר לא לשכוח שקרו, לקדש את המתנה שקיבלת, עם כל הזוויות והשברים, להזכיר לעצמך במיוחד שהדרך מפרכת, שיש עוד דברים יפים לראות״.

עידן עמדי (צילום: משה נחומוביץ)
עידן עמדי (צילום: משה נחומוביץ)
ֿ

רשע - אוהד בוזגלו
איך אומרים על הרשע בהגדה? כי אם היה ביציאת מצרים עצמה, לא היה יוצא משם. כך גם אוהד בוזגלו לא מצליח לצאת מפרשיות המין והרומנים שמקיפים אותו. ההיסטוריה הרומנטית של בוזגלו כל כך מורכבת, רק לאחרונה טל הרוש יצאה בסרטון חשוף בו היא מפרטת על כך שהתאהבה בו, שנכנסה להריון ואז הוא הכחיש כל קשר אלייה עד שביצעה הפלה. אבל הרוש היא רק קצה הקרחון, אם נתעמק נוכל לצלול למערכת היחסים עם גרושתו פאני בוזגלו, בפודקאסט משותף שלהם הוא סיפר לאחרונה כי הכניס 4 נשים שונות להריון שלא נשוי להן. או מערכת היחסים של בוזגלו עם מריה נרקסוב, שם השניים חתמו על הסכם זוגיות שבו נאמר כי בימי שלישי וחמישי בוזגלו יכול לשכב עם מי שירצה, אך ההסכם לא היה הדדי גם אל נרקסוב, כי בוזגלו קנאי מידי. לבוזגלו יש עוד היסטוריה ארוכה מאוד של התנהגויות מיניות קיצוניות שונות ורק נותר להגיד - קבוצת תמיכה למכורי מין זה לא דבר גס. 

אוהד בוזגלו, מריה (צילום: אור גפן)
אוהד בוזגלו, מריה (צילום: אור גפן)

תם - יענקי גולדהבר
מי שצפה בעונה האחרונה של ״האח הגדול״ לא יכל שלא להיות מוקסם מדמותו של יענקי גולדהבר, שתמיד מגיעה באנרגיות חיוביות ותמיד מנסה לעשות טוב ושלום. גולדהבר, חרדי מלא, התגייס לאחרונה לשורותיו של צה״ל ומנסה בכל כוחו להביא לאחדות בעם ישראל. בסיום הטירונות הכוכב כתב: ״עכשיו אני חייל באופן רשמי. לא אשכח לעולם את התקופה המרגשת הזאת. וכמובן, החברים החדשים שלי לכל החיים, שתמיד תהיו בלב שלי. המפקדים והקצינים שבאמת התייחסו אליי כל כך יפה, ונתנו לי להרגיש חייל כמו כולם, שזה מאוד מאוד חשוב״. גולדהבר התגייס למחלקה מיוחדת שמעודדת גיוס חרדים ואף שיתף בעבר כי מבחינתו חשוב שהחרדים ישרתו בצבא כמו כל אזרח מן המניין. אנחנו מעריכים את העשייה של יענקי בעיקר כי חסר לנו בנוף הביצה עוד נשמות כאלה טובות ותמימות. 

יענקי גולדהבר (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
יענקי גולדהבר (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

זה שאינו יודע לשאול את הגיל שלה - אליקו
סיפור ההיכרות של אליקו ולירז ארז נחשף במלואו בטיקטוק, עוד לפני הלידה, כשהזוג היה מאוהב עד השמיים ולא עברו חמישים משברים מאז שכללו התערבויות משפטיות. בסיפור ההיכרות בסרטון אליקו מספר כי מעולם לא שאל את ארז בת כמה היא, כשחגגה 18 בלבד בדייט הראשון שלהם. כמו כן, גם ארז מצידה שיקרה כשאמרה שהיא בת 19 ולא 18. אנחנו מעניקים לאליקו את תואר הכבוד של זה שאינו יודע לשאול, כי מדובר בדמות חשובה בהגדה, שמתארת לנו את כל האנשים שהם תמימים אך מחוסרים ירעת שמיים, ממש כמו אליקו. שמצד אחד אוהב את ארז אהבה נצחית על פי כל הסרטונים הרומנטיים שלהם, אך מצד שני הביא לעולם ילד עם בחורה שגדולה מהבן הבכור שלו שהתגייס לאחרונה - בשנתיים בלבד. 

אליקו כהן, לירז ארז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אליקו כהן, לירז ארז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)