השנה שעברה עלינו מפסח שעבר עד פסח הנוכחי לא הייתה כל כך מדהימה לאף אחד, זה נכון לכל אזרח במדינת ישראל וזה נכון בפרט גם לכוכבי הביצה הישראלית. לא מעט כוכבים עברו שנה מורכבת שפשוט לא הייתה טובה כל כך. אלה עשרת המכות שנפלו על הסלבס השנה:

נועה קירל והחוסר אותנטיות
זאת לא הייתה שנה מוצלחת עבור נועה קירל, כוכבת הפופ מספר אחת בישראל, אם לא מחשיבים את הנתונים של טיקטוק. כאן הבעיה של קירל מתחילה ונגמרת - הרצון להגיע לפסגה בכל מחיר. מאז האירווזיון בשנה שעברה, שם קירל זכתה במקום השלישי והמכובד, אחרי שריגשה את כולנו בפעם הראשונה שהביעה רגש אמיתי - כשבכתה אחרי ההופעה. מאז, הירידה החלה. ככל הנראה שלקהל נהיה קשה עם החוסר אותנטיות. מערכת היחסים עם דניאל פרץ לא הוסיפה לכל זה, יחד עם התביעה שהוגשה נגד טיקטוק בטענה לזיוף במספרים, שלא נדבר על ההירתמות עם השיר ״יוניקן״ בגרסה אקוסטית שפשוט מרגיש כמו רצון טוב לרכב על הגל ולגרוף עוד קצת יח״צ על האירווזיון. קירל, את יכולה יותר טוב מזה, בנות כמוך וכמוני כן בוכות וזה בסדר. מותר לך גם להרגיש רגשות אמיתיים, לא רק מה שרוברטו מכתיב. 

נועה קירל, דניאל פרץ (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
נועה קירל, דניאל פרץ (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

קרן פלס והמכה הכפולה
הזמרת ושופטת ״הכוכב הבא״, קרן פלס, חוותה משבר לא פשוט בשנה האחרונה וקיבלה מכה כפולה. הזמרת שנמצאת ממש עכשיו בחופשה בתאילנד, משם כתבה על התקופה הקשה שהיא עוברת כרגע בעקבות סיום הקשר הרומנטי עם נועם טור, שנגמרה אחרי 12 שנות זוגיות וילדים משותפים. הפרידה של הזוג הותירה אנשים רבים מופתעים, מאחר והשניים הציגו זוגיות נוצצת וטובה במיוחד מבחוץ. לצערה של פלס זאת לא המכה היחידה שנחתה עלייה. כזכור, פלס וטור נפרדו ולא הרבה אחר כך דווח אצלנו ב-TMI על הזוגיות החדשה של טור עם שלי לביא, גרושתו של אלי פיניש

קרן פלס, נועם טור (צילום: הנהלת מתחם מול החוף village)
קרן פלס, נועם טור (צילום: הנהלת מתחם מול החוף village)

ספיר בורגיל ושניר בורגיל - המכה אחד של השני
ספיר בורגיל ושניר בורגיל נכנסו אל חיינו בשנה האחרונה בריאליטי ״האח הגדול״ ומאז אנחנו עדים לכל מריבה ועימות שמתקיים בין השניים. מאז היציאה מהתכנית אל החיים האמיתיים, השניים הספיקו לריב בינם לבין עצמם וגם כזוגות, כששי לי עופרי תופסת את הצד של שניר ואברהם אלקום את הצד של ספיר. כזכור, ספיר ואברהם לא הגיעו לחתונה של שניר ושי לי ונראה ששני האחים לא במקום לשקם את הקשר, כששניר עסוק יחד עם שי לי בהריון. זאת ללא ספק אחת המכות הקשות שנחתו על שני האחים האלה, מקווים שזה יסתיים בקרוב.

שניר בורגיל, שי עופרי, אברהם אלקום, ספיר בורגיל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שניר בורגיל, שי עופרי, אברהם אלקום, ספיר בורגיל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

יעקב וחני בוזגלו עברו לגור אצל בנם אסי
לחזור להורים זה לא קל, אז דמיינו איך יעקב וחני בוזגלו מרגישים כשהם נאלצו לעבור אצל בנם אסי בוזגלו אחרי משבר כלכלי. המצב הקשה לא פוסח גם על הסלבס בביצה ולמרות שהם מככבים על המסך ונראה על פניו שהחיים מאירים להם פנים, ל-TMI נודע לראשונה כי יעקב וחני נקלעו למצוקה בחודשים האחרונים, בעקבותיה נאלצו לעזוב את קורת הגג שלהם ולמצוא חלופה אחרת. מי שמיד נחלץ לעזרתם הוא הבן המסור, אסי זוכה "הישרדות" ואשתו עדי בוזגלו שפתחו בחום ואהבה את ביתם להורי המשפחה. אנחנו מקווים שלא צפוף מידי בבית ושבקרוב יעקב וחני ימצאו קורת בית פרטית ונעימה יותר.

הפרידה של אופירה וברקו
ללא ספק מדובר במכה שנחתה לא רק על זוג הטלוויזיוני, אלא גם עלינו. התכנית של אופירה אסייג ואיל ברקוביץ׳ הצליחה לשנות את פני התקשורת והראיונות בישראל ולהפוך אותה למופע בידורי אמיתי. אופירה וברקו שניהם ידועים כמראיינים שלא חוכסים בשאלות או בביקורות קשות על המרואיינים שלהם וככאלה שהצליחו לייצר סטנדרט שהפך למזוהה איתם. עכשיו, זה נגמר. הפרידה הטלוויזיונית שלהם הותירה חלל ריק בערוץ 12, כשברקו עבר לערוץ 13. כעת ערוץ 12 מנסה למלא אותו עם חיים לוינסון, שמחליף את ברקו, ומנסה את מזלו לצד אסייג. מצד אחד אנחנו עצובים וכואבים את הפרידה של הזוג האייקוני הזה, מצד שני אולי עם לוינסון, אסייג תוכל להגיע לתהומות נישתיות טלווזיוניות נמוכות יותר, רק נותר לחכות. 

אופירה וברקו (צילום: צילום מסך)
אופירה וברקו (צילום: צילום מסך)

אליקו ולירז ארז 
הזוג אליקו ולירז ארז הם מכה בפני עצמה. לא כי אנחנו מזלזלים באהבה שלהם, על אף פערי הגילים, אלא כי לא נעים כבר לצפות בדרמה ביניהם. הופתענו כשאליקו ולירז ארז הכירו וכשגילינו על הפרש הגילים, צחקנו כשהם שידרו את הלידה בלייב ושיתפו סרטונים על אהבתם האינסופית ולאחר מכן היה לנו כואב את הסכסוך שאליו הזוג נכנס שנייה אחרי הלידה. אליקו וארז מככבים במדורי הרכילות בשנה האחרונה - זה לא פשוט. שדרן הרדיו הוא אחד שכבר מנוסה בתחום, אבל עבור ארז בת ה-19 שרק עכשיו עברה לידה ונמצאת במצב הורמונלי מורכב - זאת חוויה קשה מאוד. הגיע הזמן שהשניים יעשו שלום בית ויגדלו את התינוק שנולד לפני דקה באהבה. ולכל המצקצקים והמעליבים - מספיק קשה להם, באמת שאין טעם שתוסיפו לזה עוד. 

אליקו, לירז ארז (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)
אליקו, לירז ארז (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)

גיא גיאור והטיל שנפל על הרכב שלו

לכם נפל טיל על הרכב? יופי, אנחנו שמחים לשמוע שלא. כי כוכב ״הישרדות בדימוס״, גיא גיאור, חווה את זה על בשרו, כשחזר הביתה מהמילואים למעשה. באחד ממטחי הטילים שנורה על גוש דן מדרום הרצועה בח׳אן יונס, נרשמה נפילה ישירה בראשון לציון וגם רסיסים שנפלו בכל העיר כתוצאה מיירוט כיפת ברזל. אחד הרסיסים הגדולים נפלו על כביש ראשי, ישירות על ג׳יפ יוקרתי של גיאור. גיאור באותה השעה היה על מדים והוסב לו נזק עצום לרכב שלא שרד את המתקפה. 

הרכב של גיאור שנפגע במטח (צילום: אלוני מור)
הרכב של גיאור שנפגע במטח (צילום: אלוני מור)

אביהו פנחסוב והאיסור להופיע מול חיילים
כמה אביהו פנסחוב ניסה, הוא לא הצליח להוריד מעצמו את הקללה של להיות פרפרמור מטורף ומוגזם. הרוב מתים על זה, מי שלא ממש את האנרגיה של פנסחוב היו כללי צה״ל שאוסרים על ריקוד עם נשק והתעטרלות בציבור של חיילים. שלוש פעמים זה קרה - נאסר על פנחסוב להופיע מול חיילים ופעמיים הוא הצליח לשכנע את צה״ל עם עצומות שונות שיתנו לו לחזור. בפעם השלישית כבר זה לא הצליח ועל פנחסוב נאסר לצמיתות לא להופיע מול החיילים. הבעייתיות של פנחסוב בהופעותיות הייתה שהוא נכנס להופעה על שופל, על סוס ועל D9 וגם קפץ על חיילים כשהוא לובש תחתונים בלבד. לא בטוח אם לצערנו או לשמחתנו, אבל רוח צה״ל מעדיפה לשמור על ממלכתיות מאשר לתת לחיילים לרקוד עם נשק בתחתונים.

אביהו פנחסוב (צילום: ניר הדר)
אביהו פנחסוב (צילום: ניר הדר)